Druk reklamowy – wizytówki, hasła, frazy

Ulotki mają to do siebie, że stopują szczególną uwagę odcieniem, hasłem i sposobem ich otrzymania. Zupełnie inaczej spojrzymy na ulotkę otrzymaną razem z prasą czy do skrzynki pocztowej a inaczej potraktujemy ulotkę otrzymaną na ulicy przez osobę do tego zatrudnioną. Taką propozycję w postaci ulotki na ogół wyrzucamy po krótkiej chwili do kosza, nie zwracając na nią uwagi. Wskutek tego podczas projektowania swojej ulotki, musimy zadbać o odpowiednio przyjazny kolor, który zezwoli odbiorcy na zwrócenie większej uwagi na samą ulotkę i na chwytliwe hasło, dzięki któremu pozostaniemy zapamiętani, nawet jeśli ulotka wyląduje w koszu.

Na dobrej ulotce musi odkryć się także adres i nazwa firmy, oferowane usługi i profesjonalne zapewnienie o jakości. W innym wypadku będzie to próżna praca, której nikt nie doceni. Ulotki otrzymywane bezpośrednio do domu zwykle są przeglądane w poszukiwaniu interesującej oferty niemniej jednak i z ciekawości przez odbiorców, dzięki czemu jesteśmy w stanie posiadać pewność, że nasza praca zostanie w jakiś sposób zapamiętana.

Na jakże długim etapie powstawania reklamy powstają też slogany reklamujące naszą firmę, które odnajdą się na plakatach, ulotkach czy wizytówkach, jakie rozdawać będziemy prawdopodobnym konsumentom – przetestuj upominki reklamowe dla dzieci. Im poprawniejszy slogan, tym pokaźniejsza pewność, że zostanie zapamiętany oraz kojarzył się będzie tylko z opisującą nas firmą, dzięki czemu zostaniemy zapamiętani na dłużej.

Slogan reklamowy to ponad jedna druga sukcesu, może być wykorzystywany w dowolny sposób, żeby zaciekawić konsumenta powinien być umieszczany oczywiście w jak najogromniejszej ilości miejsc niemniej jednak wystarczy ulotka z trafnym hasłem oraz sloganem, aby dać się zapamiętać. Wiadome jest, że wiele sloganów kojarzy nam się jedynie z jedną firmą i pamiętamy je przez długie lata, skutkiem tego właśnie jest to tak ważne.

Im lepszy dla opisującej nas firmy, tym poprawniej zostanie zapamiętana a jej usługi wykorzystane w odpowiednim momencie oraz w wypadku zapotrzebowania na nie przez kontrahentów. Jeśli nie prowadzimy restauracji, czasami jesteśmy w stanie zaczekać na kontakt, lecz dobra reklama z pewnością zezwoli nam go łatwiej uzyskać.